Thursday, December 9, 2010

Nak Jugak ade Blog..!

Welcome To Mylife! 
hohoho..sesungguhnya dunia blog ni adalah bru bg sy
ececech cewahhh,,
ermmm sbnanyer I don't know what to write about..huhu..
al-maklum lah, 1st time kn nk tulis entry..huhu..

berbalik la pd tjuk utama yg telah dinyatakan di atas
"Nak Jugak ade Blog..!" 
sbnarnyer x tau pon slame ni apakah yg dinamakan blog itu
tau sket2 ade lah..
tgk akak sy hr2 duk mgadap encik lappy tercinta dia tu..(busy la konon..)
pastu tgk kawang-kawang len ade blog, nk jugak ade blog sndri..!
lg2 da abes SPM ni kn, ni la salah satu cara nk abeskan masa
bwahaha
nk tau gak ape yg best kt dunia blog nie
dulu asyik bce blog org len je kn, skg Nica lak dpat merepek merapu meraban kt blog sndiri..
yeay!!

"Saya budak baru belajar,kalau salah tolong tunjukkan.."
 nyanyi wt gaya rock,cubelah..

Nica, hwaiting!! ^_^


*gmbar cover ayu..heh..

7 comments:

cik miera said...

abg lappy la...ni bf baru saya..kenal kan..hahaha

meaw said...

happy bloggig dear ;)

CikNica said...

hihi..thanks!! =)

Alessandro said...

Singgah santai dan bertamu disini sambil bagi sokongan adik kita yang kiut miut ni dalam dunia blogging..Happy blogging ^___^

Singgah komen guna blogger akaun..
http://didozel.com

CikNica said...

thanks for your support..beshnye cam nie...hihi.. =)

ASaDa RyutaRo said...

selamat datang ke dunia blog..

ceyy, dah macam otai blogger lak saya. senior leh buli junior. kakakaka *gelak jahat*

CikNica said...

huh..sy gak bisa dibuli..! hihi.. =)
thanks..