Tuesday, December 14, 2010

Aku menyampah gilerr

huh..kali ni Nica nk luahkan prasaan lak
entry kali ni agk hilang kesopanan & kesusilaan ok
huhu
korg ade x jmpe ngn sape2 la yg ske sgt duk cte pasal pkwe or aweks dye
siyes la aku ckap,aku plg x gemar ngn manusia cam ni
kdg cam dye sowg je nk tnjuk yg dye ade kapel
ade plak yg lg aku myampah,
 siap nk tulis kt status lah bagai kisah chenta dowg yg tah hape hape tu
eh come on lahh
u r big enough
x kn la every single thing yg kowg wt nk kne publish to public
like everyone care
bek wt bku je kn
mmg la, aku tau la that's ur account
u can say anything that u want
but pliss la, its really make me annoying ok
nk cte x salah, aku pon ske gak bce2 ksah chenta owg len
tgk gmbr2 dowg
tp xde la stiap bnde nk cte kn
stiap kali update something, bnde yg sme
abes la 1 malaya n 1 dunia tau yg kowg gado lahh ape lah
cket2 2 ok la gak
sweet je owg tgk
ni cte pom pang pom pang je lbih
last2, nt da cerai talak 3 mle la kutuk bgai nk gler
dye la jembalang, hantu, syaitaniirrrooojimm n wateverr..
rse nk ketok2 ngn hammer besi bapak aku je pale hotakk dowg
hishh..x pham2..

anyway,pape pon that's my opinion
x tau la kowg kn
ape yg aku ckp ni x bniat mnyentuh mne2 phak ok
klau kowg trasa @ korg la owg pesen cam ni, sori ok
aku pon bkan good good sgt

12 comments:

Jaune said...

haah2. betol2. mcm la die je ade pkwe kan? haha

CikNica said...

hehe..=)

ANATI SOKI said...

erm....biasala tuh.. manusia banyak jenis.. perangai pun lain2 :)

CikNica said...

=) aahh....

cherry said...

dia dah xde kawan kot nk share cite..
tu yg share kt public..=)

cherry said...

dia dah xde kawan kot nk share cite..
tu yg share kt public..=)

cherry said...

dia dah xde kawan kot nk share cite..
tu yg share kt public..=)

cherry said...

dia dah xde kawan kot nk share cite..
tu yg share kt public..=)

cherry said...

dia dah xde kawan kot nk share cite..
tu yg share kt public..=)

misyamissyou said...

hoho! biar la dia dik..sakit mate hide je..huhuu

Solihin Zubir said...

haha.. betol2.. gelikan.. bajet artis.. hehe..

CikNica said...

hihi..bajet..=)