Sunday, May 8, 2011

Got It !

dah lme x update blog..hihi..xde mse, plus xde broadband..huhu.. quite bosan sbb salu mlm2 msti tgk u-tube..huhu.. n now Nisa was very2 in happy mood because of two things..hehehh.. first, I got my licence..yeay! pas ni, boleh la ronda2 pusing Malaysia bandar naik kereta plak. hahahh best kot test hr tu. pakcik JPJ tu yg ajar nisa sume. nisa ikot je la.. dh la test x smpai 10 min..hihi.. best sgt..! then, trus pass. appy doe.....! Opps, alhamdulillah..

and 1 more thing is I got my XPERIA..! hahahh..klu ikotkan mmg x nk bli hp baru, tp hp lme hr tu hilang plak..huhu.. so sad! huhu..tp nk wat cmane kn, salah sndiri la, letak hp rata2..

actually, there's something that make me feel so sad but i dont think I should write it here..huhu..

never mind, till then !
adious ! ^.^

No comments: